Tuesday, December 15, 2009

hari2 terakhir seorang wanita

hari ni aku bosan sgt..hatiku gundah gulana.erm,,bru blaja utk mbuat blog.aku tgh xplore cne nak wat blog ni.tu pon nseb bek kwn aku aja.mekasih fana.aku bosan bkn sbb wat blog ni tp sbb bnde len.aku je yg taw.
hurm..ari ni ari ke 14 aku praktikal.aku wat prktikal ni kat opis papa aku.nseb bek ade pingu temankan aku.xde la bosan sgt wlaupun die slalu kcau aku.keh keh keh.kitorg bnyk wat keje sme2.tp pas abes opis ni aku kne g jge kdai plak.cmtu la hari2.rutin harian hdup aku asyik berulang dri umah ke opis,opis ke kedai dan kembali semule ke umah.pingu slalu ajak aku kua tp slalu xde mse.smpaikan nak ble siper pon suh die blikan.nseb bek size kaki kitorg sme.
next..pasal kedai plak..papa aku bukak restoren.mcm konsep mamak tp bkn mamak cuma papa aku je mamak.kdai tu tletak di bandar putri n shah alam sek13.aku bnyk jge kt bdr putri je.kt ctu rmai gak org.agpon kt sblah tu ade maybank,cimb,giant dan baru2 ni standard charted plak bru bukak.ag la rmai.tp ramai ker????erm..tah la...

1 comment:

  1. ui..ko da wanita ek? igt masih gadis remaja riang gumbira. tahniah da berjaya wat blog. wei, papa ko bukak kedai xajak kite mkn kat sana pun. pe menu best? kot2 b4 beranak ni dan kite mkn kat kedai papa ko..

    uit, len kali praktikal carik jauh2 sket. hehe...

    ReplyDelete